ninge

și mi-am adus aminte de tine.
îmi lipsești.
tu.
cu toate privirile tale în gol, în mine, în tot, în van.
tu.
cu ideile tale mãrețe, originale, periculoase și idioate.
tu.
cu viziuni despre timpuri și locuri prea îndepãrtate.
tu.
cu atitudinile tale rebelioase și neînfricate.
tu.
cu toate fricile, întrebãrile, frustrãrile, luptele și alergãturile tale.
tu,
îmi lipsești.

ninge
ca în iernile alea de vis.
numai cã acum zãpada e udã.
vântul e oceanic.
cerul e mereu acoperit.
nopțile sunt albe din cauza altcuiva.
strãzile sunt mai înguste.
mai organizate.
sentimentele sunt mai reci.
fețele sunt mai strãine.
îmi lipsești.

ninge
mult mai rar aici, unde m-ai adus.
lãsat.
poate mai bei o cafea cu mine.
cândva.
sã mai povestim despre provocãri.
sã mai legãm niște idei.
sã mai râdem de noi.
de lume.
nu te mai vreu.
tu nu mã mai vrei.
e ok.
dar

ninge
și mi-am adus aminte de tine.
îmi lipsești.

Leave a Reply

