Jur

Nu sunt dependenta de tine.
Oricat de mult regret lucrul asta, il recunosc.
As vrea sa nu pot respira fara tine. Sa nu mai pot gandi fara tine. Sa mor la fiecare secunda si apoi s-o iau de la capat in aceeasi drama. As vrea sa pot sa nu pot fara tine.
Dar nici cafeaua mea de dimineata nu se poate lauda cu un astfel de statut. Maine daca e nevoie, trebuie sau mi se pune pata, o uit. O las. O reneg. Pentru totdeauna.
Am incercat sa imi fumez aceasta idee, dar nici nicotina nu ma vrea. Sau eu pe ea.
Daca vorbim de sex, as fi crezut in alte momente ca sunt dependenta de tine, dar apoi…nu-mi displace nici cand sunt numai cu mine sau cand nu exista nimic de discutat carnal intre zile.
Sau poate nu e vorba de dependenta ci de adaptabilitate.
Exista in noi puterea de a trece peste toate, prin toate, cu toate si apoi s-o luam de la capat mai incapatanati pe viata. Sa ne credem niste mici dumnezei in lumea asta unde nu putem controla nimic.

Ma uit in oglinda si vad trupul asta. Cateodata nu-l recunosc si nu-l vreau. Nu sunt dependenta de el, as zice, desi sunt obligata sa-l port o vreme. Eu tanjesc dupa infinit. Si-n fiecare zi mi-l visez aproape. In fata oceanului tac geloasa, iar pe varful muntelui urlu furioasa. Am tot din maretia lor,dar nu sunt stapana pe eliberarea mea din nimic.
Ma uit in oglinda si ma vad:
“i am fucking amaizing. I am so fucking strong.”
Sting lumina si adorm.

image

One thought on “Jur

Leave a Reply

