Am înţeles

…cã n-ai nevoie de foarte multe ca sã fi fericit. Doar de o mânã de prieteni în asfinţit….şi un loc de muncã sau bani ca sã nu te plângi mereu ca asfinţitul e scump de trãit.
…cã doi nu sunt la fel ca ceilalţi sau ca mine. Cã fiecare înţelege viaţa cu ale ei adâncimi şi vârfuri în diferite culori sau nuanţe şi nimeni nu e dator sã mã asculte. Deşi ar fi frumos.
…cã libertatea nu e ceea ce ştiam sau credeam sau speram sau este,dar eu nu mai vroiam s-o ştiu pentru o perioadã. Cel puţin pânã mã plictiseam.
…cã nimeni nu aparţine nimãnui chiar şi atunci când tu vrei cu disperare sau ţi se cere asta într-o poezie infinitã.
…cã nu ştim niciodatã sigur ceva. Riscãm,regretãm, învãţãm sau trãim cu amintiri amare. Sau riscãm şi ne merge favorabil şi dãm lecţii la alţii.
…cã toţi suntem la fel. Diferenţa e în atitudinea faţã de problemã, eveniment, circumstanţã, oportunitate. Cei mai mulţi dintre noi o dãm în barã.
…cã sunt multe neînţelese de mine şi asta mã enerveazã la maxim. Şi mã opresc. Şi îmi mai fumez o zi în încercarea-mi neajutoratã de a surprinde esenţa luminii nevãzute.
…cã Eu se schimbã în fiecare zi. Şi sunt modificãri pe care le ascund pentru cã sunt cunoscutã sub alt nume şi dacã nu am sã mã pot identifica nici mãcar în imaginea celor din jur?
…cã pãcatul, kitchul şi ipocrizia sunt adânc înregistrate în ADN-ul meu şi lupta întru îngroparea lor definitivã în viaţa asta este imposibilã.
…cã nu îmi este sãnãtos sã mai am aşteptãri de la tine, de la el, de la ea, de la noi, de la ei, de la orişicine sau toţi sau nimeni.
…cã trebuie sã aştept singurã salteaua, aşa cum singurã aştept mai mulţi bani, mai multe ocazii, mai multã iubire, o zi mai bunã sau sfârşitul lumii.

Am înţeles.

image

Leave a Reply

