mic dejun

2:48am
Drumul a durat mai putin decat calculasem eu: 1h45′ in loc de 2h. Bun.
Celebram triumful transportului londonez cu un mic dejun copios: paine prajita cu unt si mozzarella, un pahar de vin alb sec si absenta scaunelor. Nimic nu-i mai placut decat sa nu ai nimic si totusi sa fi retinut.
Vinul e mai sec ca mintea mea.
Afara e inceput de toamna. deci e rece-rece.
E asa liniste in casa. nu-mi place sa vorbesc cu mine cand nu e nevoie musai. Asa ca nu ne deranjam reciproc cu nimicuri. Deci e liniste.
Curand vom primi vizite, dar si vom face cateva.
Mi- e dor de carne in mine.
Am sa scriu o poveste intr-o zi si-am s-o transform in actiune vizuala interactiva. Si-apoi imi voi uri creatia.
Acusi se va lumina de ziua si nu stiu daca va fi senin sau nu. E greu sa nu stii.
Toate povestile sunt la fel si eu am obosit intr-a mea.
Vrea cineva sa faca schimb? Sau sa adoarma cu mine in dimineata asta? Ofer o podea alaturi de mine. E tare. Ca incapatanarea mea.

IMG_2509.JPG

Leave a Reply

