Vederi din mine pentru mine

Fiind singurã într-o cãlãtorie lungã, extenuantã, pe care nu prea am vrut-o (acum și așa), fãrã nimic decat persoana mea, m-am apucat sã mã încurajez, pentru cã nu existã altcineva care sã poatã facã asta mai bine decât propriul meu duh,care iși cunoaște adâncimile, limitele, slabiciunile și plângerile, resursele, puterile, nevoile și așa mai departe și etc.

Oriunde m-aș purta, oricum m-aș simți, eu sunt cu mine și nu e nimeni care sã mã poatã ferici, îmbãrbãta, ridica, încuraja, susține, motiva mai bine sau mai mult sau mai puternic decât eu. Dacã eu nu vreau sã fiu motivatã, poți veni cu cel mai bun vorbitor motivațional, cã eu rãmân nemișcatã. Dacã eu vreau sã fiu inspiratã și încurajatã, pânã și tãcerea ta o poate face.

Deci nu mai aștept nimic de la nimeni. Nu cã nu ar mai trebui sã-mi fi familie sau prieten sau raspuns la vreo întrebare, ci nu voi mai aștepta sã vinã totul de la tine.

Voi sta, indiferent de moment și loc și sentiment, pe stâncã în Har, lângã Dreptate, Sfințenie, Bucurie, Dragoste, Adevãr, Bunãtatea, Milã și voi privi valurile oceanului cum spumegã și se sparg la infinit, farã sã m-atingã; și voi primi în mine tot imensul pe care ochii nu-l pot cuprinde, mã voi simți micã și neputincioasã, dar puternicã și invincibilã, înãlțatã și asiguratã.

IMG_2466.JPG

IMG_2465.JPG

IMG_2467.JPG

IMG_2469.JPG

IMG_2470.JPG

IMG_2468-0.JPG

IMG_2471.JPG

IMG_2464-0.JPG

IMG_2472.JPG

IMG_2473.JPG

Leave a Reply

