cilit BANG

Nu-mi place sã fac curat.
aș vreea sã fie curat tot timpul, dar nu-mi place mie sã mã îndeletnicesc cu spãlatul sau mãturatul etc. Mã deprimã și am impresia cã- mi pierd clipe prețioase din viațã pentru o activitate care e infinitã și neterminabilã.
Și ca sã vezi….sunt nevoitã sã fac asta zi de zi.
Nici avioanele nu-mi plac.
Pentru cã am rãu de înãlțime și nu pot simți curenții reci de aer rarefiat bãtându-mi fața și pentru cã ideea de a nu putea controla ce mi se întâmplã în caz de prabușire, mã iritã.
Și ca sã vezi….zbor de prea multe ori cu avionul și mã prabușesc în fiecare zi, fãrã sã pot controla ceva.
Nu-mi place sã nu am casa mea, sã dorm pe la casele altora sau sã vin dupã miezul nopții la o altã casã, fãrã cei dragi, fãrã ce-am nevoie, fãrã sã fac gãlãgie.
Pentru cã mã simt captivã, prizonierã, limitatã, farã opțiuni și fãrã mângâiere sau alint, înțelegere sau compasiune.
Și ca sã vezi….cam asta fac în fiecare noapte.

Mã simt ca celulita: adunatã în locurile unde nu sunt doritã; privitã, dar urâtã; atinsã insã negatã; vorbitã, dar mereu tratatã.

IMG_2460.JPG

Leave a Reply

