din nimic în ceva sau Ceva ca Nimic

Mi-am făcut din așteptare un obicei. Și nu e nimic rău în a aștepta. Dar dacă aștepți prea mult, de prea multe ori, prea multe oportunități vor trece pe lângă tine. Și eu asta am făcut. Am așteptat.

Și unde sunt?

Exact!

În același loc.

Dar nu e problemă. Nu-mi pare rău și nu regret nimic. Am învățat multe în această așteptare; s-o numim AșTepTare sfÂntĂ. Am învățat să iert; să arăt ceea ce simt și s-o fac cu înțelepciune (deși nu-mi iese întotdeauna); să îndrăznesc să iubesc, dar și să mă las iubită; să încurajez; să motivez; să apreciez și să-mi arăt aprecierea; să despart firul în 4 și să devin paranoia; să urăsc și să mă las certată, criticată, mustrată, neapreciată, tolerată, iertată; să interpretez; să întreb; să spun verde în față; să mă ascund; să ajut și să mă las ajutată; să ignor și să o iau de la capăt. Mai greu cu modul meu de a-mi comunica gândurile, dar încă lucrăm la asta.

Deci, după aproape 10 ani, merg mai departe.  

Nimic mai mult, nimic mai puțin. Nu e nici o dramă în asta. Fără lacrimi din partea ta, că nu-și au locul. Știai că o să se ajungă la așa ceva. Este în ADN-ul meu să mă ridic mai sus…tot mai sus…tot mai sus (asta imi aduce aminte de un cântecel).

Poate aș fi putut face mai multe. Poate ai fi putut să mă celebrezi un pic. Poate aș fi putut să insist mai mult. Poate ai fi putut să mă încurajezi mai mult. Poate aș fi putut să renunț la mine mai des. Poate ai fi putut să respecți mai mult. Poate, poate, poate….

Poate e mai bine așa. Poate nu. Poate Vom ști după o vreme. Poate nu.

Dar stăm la răscruce. 

Tu rămâi. Eu merg mai departe.

Poate după un an mă vei urma. 

Sau poate mă voi întoarce.

Tu ai dreptate și eu nu am greșit cu nimic.

 

 

Leave a Reply

