Dermă

image

De picior m-ai prins
Şi în mână m-ai surprins
Cu degetul fierbinte
Când stăteam cuminte
În laboratorul faptei
Şi a lui lapte.

Fulguia mătreaťa.
Aştepta mireasa.
Plângea vecina.
Scuipa Regina.
Mânca căťeaua.
Dormea restul.

Într-un aşternut fierbinte,
Undeva în Dresden,
Asculta vioara conceperii
Semnalul trenului întoarcerii.

Vascular,
Cerebral,
Abdominal,
Dar mereu cu lacrimi cât inima.

Întoarce faťa
Şi obrazul,
Muchia cuťitului
Şi a sărutului.

Iuda s-a-ntors.

One thought on “Dermă

  1. cred ca exista un fel de telepatie pe undeva.. in seara asta m-am gandit si eu la Iuda. Gandind, am avut o dorinta nespusa sa beau vin dar n-am avut asa ca, am plans. Din cauza intoarcerii…

Leave a Reply

