Conťinut deplasat temporar

image

În urmă cu momente ceva am abuzat de ea.
Nu am regăsit Acel Uniform ecou al înťelepciunii şi am abuzat de ea.
Nu mă întreba cum a reacťionat pentru că niciodată nu dă cu plus vremea după aşa devastări.
Să plângem deci.

Am schimbat onorariul şi l-am modificat substanťial.
Avem + de cuvinte, la fel de răspunsuri, dincolo de critici, absolut de nimic. Un uragan, tsunami, cutremur sau erupťie vulcanică poate reorganiza sistemul de convieťuire a unora cu ceilalťi.
Să naştem deci.

4 ore, 5 luni, câteva cuvinte, multe fapte,sper şi tot timpul pe care nu-l deťin. Cineva să mă ťină de mână! Cred c-am să leşin!
Avem cuvântări profunde şi la fel de multe banale. Le ingurgitäm analfabetic crezând că ne pot modifica genetic. Obscen.
Să vomăm deci.

Un lanť cât se poate de lung în picioare, stă vertical ombilical pe vârful Omul. Curiozităťile tale îmi provoacă indigestie iar maşina timpului preface zeul în hârtie şi idiotul masturbator în ginecolog educat la poalele politicii.
Să murim deci.

Leave a comment