5

DSC_8029

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 demoni sunt în jurul nostru.

5 demoni sunt între noi.

5 demoni sunt în noi:

unul ești tu.

al doilea sunt eu.

al 3lea e spațiul ce ne desparte.

4 e împărțit între noi doi,

iar ultimul e zgâriat pentru că nici eu, nici tu, nu-l recunoaștem ca fiind al nostru.

Aștept să mă sfâșii.

Caști în secunda liberă de frică.

N-am cunoscut compasiunea și tu n-ai știut s-o dai.

Privesc în lumina albastră al tabloului efemer

Și recunosc mai mult în el decât în tine.

Construim.

Contruim Ceva spre Ceva, dar nu știm unde.

Curentul a ceea ce ei spun ne zăpăcește.

Am vrea un alt Punct, dar nu e nimeni să ni-l dea.

 

5 demoni sunt în jurul nostru.

5 demoni sunt între noi.

5 demoni sunt în noi:

unul ești tu.

al doilea sunt eu.

al 3lea e spațiul ce ne desparte.

4 e împărțit între noi doi,

iar ultimul e zgâriat pentru că nici eu, nici tu, nu-l recunoaștem ca fiind al nostru.

Leave a Reply

