înainte să mă nasc aveam o părere

de rău.

plecam din paradis și mă regăseam pierdută în eclectism.

așa.

nu aveam noțiunile de bază pentru a supraviețui, deci m-am făcut ferigă și am așteptat să vin.

curând.

dar a trecut și alb și gri și alte curcubee și 3 și 0 și alte numere ca ele și am aflat.

nimic.

și ca un iepure cu răgușeala unui câine am exersat vânatul unui stol.

furtună.

am rămas doar cu personificări mute ale aceluiași univers predefinit la 1.2.0.1.

eroare.

decodarea costă mai mult decât pot oferi și mai mult decât am.

răbdare.

am același timp ca la începutul fructului cu gust de ceva anume.

rupt.

din ocean vine mirosul eternității prezente de unde mă constat absentă.

eu.

stau pe același praf al Galei și cu zâmbetul lui Dali.

cobor.

secunda se repetă până la epuizarea conceptului terestru.

timp.

dilatat până la amorțeală vaginul meu transpiră versiuni secrete.

ochi.

și strigi a nu-știu-câta-oară că vrei înapoi.

între

Leave a Reply

