Aici in tara lui Acum

Astazi prajesc carne sub forma unor idei noi si ma intreb unde am ajuns. Ideile Noului Moment isi au originele in Alte Momente. Sunt fecundate in Aceleasi Intrebari, dar au alte ipoteze. Deci, carne. AM un fundal muzical iesit din acordurile acestei ralitati si temperatura optima as putea s-o scad ca sa ajuga la ideal. Dar nu ma plang! Departe de mine lacrimile Nemultumirii! Eu doar pregatesc situl pentru urmatoarele capitole! Deci, carne. Si-mi zic, intr-un final, ca lucrurile nu sunt chiar atat de mefistofelice precum mi le-am imaginat; exista pauze ale acestui razboi, care intrec orice asteptari de pace! Dar m-am exprimat gresit, intrucat nu exista vreun razboi ci doar demonii mai vor sa soarba din linistea racoroasa a mintii mele si astfel imi supraincalzesc neuronii caracterului rebel. Dar e bine. E foarte bine! Daca incep sa eliberez fricile pentru a nu le mai primi inapoi, castig in schimb un Fel de A Fi mai Usor. Si observ lucrul asta atunci cand ating carnea. Cu tot cu piele. Cu tot cu muschi. Cu tot cu tarie. Cu tot cu mine. Nu am stiut ca exista Sentiment Asa sau Traire Precum. Am falsificat eu la un moment dat ceva Atingeri si le-am numit Asa si Acum, dar ele nu aveau cum sa imi lumineze Libertatea. Erau False. Dar uita-ne Aici in Acum si Hai sa experimentam Mai Mult. Imi place cand ma strigi pe Nume sau cand ma Chemi la Fel. Si mai ador si cum te schimbi dupa fomele mele ca sa ma schimb dupa ale tale. As vrea sa spun ca e un nou inceput, dar nu e. Continuam.

Leave a Reply

