între castel și peșteră

Să vorbim despre durere. Și să vorbim mult.

Îmi place când ne delectăm în ceea ce e actual și contemporan.

Hai să înțelegem formele gloriei prezente și să rumegăm până la digestie totală și anală, curiozitățile vieții noastre mici.

Stăm într-un castel mic. Nu are prea multe și nici prea mari, dar e destul de confortabil cât să atingem durerea cu limba și sa o auzim cu respiră în urechea noastră. Da,….avem o singură ureche.  Cealaltă a fugit.

Vorbim despre peșteri și  expediții, despre cunoaștere, biblioteci, dulciuri, ceaiuri, colegi, prezent, altele. În rest, e liniște.

Avem o cascadă. E mică, dar e a noastră. Pentru acum. Pentru așa.

Avem și frici. Și întrebări. Și contradicții.

Dar avem durere.

Și Durere are un nume acum în castel.  A devenit foarte importantă în prezența noastră. Mă întrebi mereu de ea. Îți povestesc mereu de ea. Câteodată port gelozia cu mine când vine vorba de Durere. Dar nu e nimic grav. Sper. Tu ce spui?

Tu spui că trebuie, că e așa, că e invers, că mai încercăm, că nu e îndeajuns, sau că e destul.

Eu neg, mă întorc, repet, plâng, mă plâng, mă forțez, mă exteriorizez, dar iar mă închid.

Apoi tu ejaculezi o tâmpenie și eu mă întreb de existență.

După 30 de minute revenim la starea dinaintea căderii.

Mi-am epilat mustața cu ceară și mi-au ieșit părerile în locul ei.

Munții sunt iarăși goi.

Mă strigi în adâncul peșterii și speri să nu-ți răspund.

Și nu o fac,

Trimit durerea. Ea te va ghida spre ieșire.

Iartă-mă că te-ai pierdut.

Tractoricesc o metodă pentru a te afla mai aproape de miez, dar sunt oarbă. Nu văd de ce și unde să sap.

Leg cuvântul de picior și îl plimb prin fața ta. Mă placi acum?

Stai!

Leave a Reply

