opțional

o gură de apă.

sau un guroi de suc.

creioane.

dungi.

2 plante. plănți. plăntuțe? plănticele? plăntoaie?

După 6 ani de cuvinte, promisiuni, certuri, împăcări,  scrisori, interpretări, etichetări, întrebări, rugăciuni, renegări, ironisme, plângăcisme, teribilisme, tăceri, febre, împachetări, despachetări, plimbări, călătorii, întoarceri, vise, visuri, regrete, iertări, egalări, alergări, insomnii, schimbări, evaluări, șocuri, plafonări, virtualizări, cheltuieli, împrumuturi, teorii, discuții, sfătuiri, primiri, abandonări, oboseli, încurajări, înjurături, fatalisme, rebeliuni, capitulări, negări, respingeri, aprobări, zboruri, sărutări, îmbrățișări, monotonii, copilării, dorinți, fierbinți, cuminți, mă vrei, mă ceri, mă iei, mă dorești, mă iubești.

Și eu.

Să nu te uiți pe undeva.

Să nu rămâi prin aer.

Să nu paralizezi.

Am cei mai mari fluturi. Dacă vrei, ți-i prezint. Îi port cu mine în stomac.

Să nu te sperii.

Să nu te încrunți.

Timpul nu ne iartă pe niciunul din noi.

Eu sunt la fel.

Mai rea, dar într-o versiune mai bună.

O luăm de unde am lăsat-o.

Nu e nimic mai excitant ca prezența ta.

Am făcut dragoste cu tine de n ori.

Oare ce gust mai ai?

Oare cum îți mai tremură vocea?

Oare cum te mai odihnești?

După 6 ani nu mai ești ca în imaginația mea. Acum, icoana ta e ștearsă. Am vrut să nu se pună praful pe ea și am curățat-o prea mult. Prea des. Prea tare. Prea aprins. Prea mecanic. Prea. În ce versiune ești actualizat? Cât m-ai procesat? Mai ai energie pentru o viață cu mine? Să nu mă minți! Să nu îmi spui că stai până la 110 ani și să ma lași la 60. Să nu mă cerți dacă obosesc. Să mă ții de mână și să taci. Îmi e deajuns. Am să-ți înțeleg cuvântarea. Să nu mă vrei la serie. Să mă vrei așa. Eu te vreau așa.

 

Leave a Reply

