Maneaua egoismului sincer

Pentru cei care mă visează

Moartă.

Pentru cei care mă aprobă

Fariseic.

Pentru cei care mă plac

Ipocritic.

Pentru cei care mă doresc

Egoistic.

Pentru cei care mă reneagă

Neînțelegând.

Pentru cei care mă judecă

Aspru.

Pentru cei care mă etichetează

Ca pierdută.

Pentru cei care mă refuză

Din oficiu.

Pentru cei care mă alungă

Din lene.

Pentru cei care mă  uită

Din ignoranță.

Pentru cei care mă vor

Dar fără mine.

Pentru cei care mă cred

Deloc.

Pentru cei care mă caută

Niciodată.

Pentru cei care dau

Până mă sfărâmă.

Pentru cei care cer

Până mă falimentează.

Pentru cei care mă cuprind

Până mă sufocă.

Pentru cei care mă ceartă

Fără să înțeleagă.

Pentru cei care mă laudă

Din interes.

Pentru cei care mă urăsc

Fără cuprins.

Pentru cei care mă batjocoresc

Ca idioții.

Pentru voi toți

Și câți ca voi,

HAI,

SICTIR!

One thought on “Maneaua egoismului sincer

Leave a Reply

