MOAMĂ!!!!

aha!

Sunt la al doilea pahar de gânduri și nu-mi vine să cred cât de mult timp a curs prin venele mele de la ultimul mesaj uitat pe aici! Nu pot spune că s-au întâmplat puține și nici nu pot afirma că le țin minte pe toate. Știu doar că la un moment dat mi-am propus să îmi amorțesc vreo 2 neuroni și vreo jumătate de materie cenușie ca să nu îmi pierd creierii cu totul! Un sacrificiu necesar pentru supraviețuirea speciei!

Unul din momentele glorioase a acestui timp mutant a constat în conștientizarea arzătoare și înaripată, că nu am absolut nimic  de pierdut. Exact! Știu că tot restul globului a ajuns deja la această iluminare, dar eu  sunt mai înceată! Astfel că, acea crustă de puerilă copilărie fricoasă și-a înghițit implozia mortală și a lăsat în urmă o carne proaspătă, dar amorțită. Nu-i bai! Aur sacru și divin era înfățișarea momentului în care eu am rămas uimită la atingerea săbiilor cerești! Simfonii și glasuri dulci mi-au alinat regretul întârzierii, iadul s-a topit în valurile recunoștinței și templul laudei mele a umplut cerul!  Îți spun….nu e Soare, Lună, sau bogăție mai mare pe Pământul ăsta decât să descoperi secretul puterii și a artei, a duhurilor trecute și păcii viitoare, a Abisului și a Curând-ului!

dAR am s-o iau încet ca să nu mă amețesc.

Leave a Reply

