EnTer

Am chef să sărut. Ba nu! Vorbesc prostii! Nu am chef să sărut!

VREAU să sărut atât de mult cât îmi DORESC să sărut SIMȚIND nevoia de a săruta.

Vreau să sărut atât cât poezia vrea vers.

Îmi doresc să sărut atât cât cerul dorește un astru.

Simt nevoia unui sărut atât cât peștele simte nevoia unei ape.

Da. M-am hotărât.

Și vreau! Și Îmi doresc! Și simt nevoia!

Adică arșița unei zile de Sahara se poate stinge cu o picătură de umbră?

Sau poate Pământul să stea intr-un loc?

Dar ce ar fi Cucul fără cântec?

Îți spun și o mai repet sacadat și lent și pe cântec și prin somn: SĂRUT!

Cu un sărut al somnului s-a năcut Eva și păcatul prin gustul  sărutului ei.

Așa cum apa potopului săruta pământul pentru al curăța, așa năștea Venus din apropierea creatorului ei cu imaginația, dorința. ardoarea, foamea.

Cine a mai inventat sărutul, dacă nu propriul Creator al lui!?

Nu aș vrea să evoluez din maimuță, nici să mă nasc gândac pentru a mia oară!

Nu vreau să mă alint cu un gust rece de aur și nici cu atingeri superficiale de glorie!

Vreau un sărut! Îmi doresc un sărut! Simt nevoia unui sărut!

Timid.

Cald.

Moale.

Nou.

Fierbinte.

Aprins.

Aventurier.

Curajos.

Doritor.

Lacom.

Sincer.

Da!

Vreau să demonstrez că limba poate tăcea din cuvinte, dar creea din semne.

Vreau să-ți arăt că papilele gustative pot avea orgasm.

Vreau să te sărut.

Acum.

Aici.

Așa.

cerșetor

One thought on “EnTer

Leave a Reply

