?revoluție!

revolution

În ultima perioadă sunt din ce în ce mai multe lucruri care mă indignează. Și e un lucru bun ăsta! E sănătos să te indignezi! Dar vezi tu….eu am reprimat orice gând de răzvrăteală și revoluție din mine de când mă știu! Nu înțeleg pe deplin de ce; mereu am dat vina pe poporul în care m-am trezit născută, pe familia în care am fost concepută, pe religie, pe circumstanțe, pe anturaje, etc etc. Dar nu mai pot continua așa! Nu îmi mai funcționează sistemul nervos! Dacă nu mă indignez, înnebunesc! Chiar funcționează prost țara asta și eu m-am săturat să las pe altul să nu facă nimic!

Știri de prin țară:

http://www.infoinsider.ro

www.ecouri.ro

http://www.sepoate.net

The revolution has begun already. You are a part of it. Stop spectating the spectacle. You are no longer passively watching, you are acting of your own free will. You are free, so be free and choose to exercise your autonomy, your agency. Don’t ask for permission; you are the revolution.

Parcă toți anii ăștia nu am făcut altceva decât să adun bazaconii în mine și apoi m-am chinuit să le scot afară din mine. Am făcut-o pe-a Don Quijote cu mine. E o nebunie!

Leave a Reply

