dietă

 

Da! Ai citit bine! Ieri (pentru că e deja azi) m-am apucat de dietă pentru că așa mi-am amenințat trupul înainte de Crăciun. Oricum e mereu în cerșeală după dulce. Și na! I-am făcut-o! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DIETĂ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

L-am trezit de dimineață cu un nes fără zahăr și în timpul zilei  l-am umplut cu vreo 3 litri de apă, un piept de pui fiert  fără sare și vreo 3 căni de ceai. Totul bine și frumos. A comentat stomacul un pic la depistarea unor biscuiți. Ochii ăștia! …Dar l-am liniștit.

Ora 23:30. Mi-am dat seama că de fapt eu nu vreau să slăbesc. Mă simt bine în formele mele. Mă găsesc foarte atractivă! De fapt…cred că am să mă scot la o întâlnire…Eu și cu mine…Un vin roșu sec, o muzică bună….și Photoshop. Și eu și cu mine  suntem înnebunite după Photoshop ;))

Dar ziceam că îmi ador kilogramele. Vreau doar să îmi mai tonific mușchii. Pentru asta am nevoie de ore de dans!

Și am mâncat. Am mâncat pâine cu tot ce am găsit prin frigider. Desertul: ceai cu biscuiți.

I feel happy of my progress😀

 

64

Leave a Reply

