Fac eu

self.mutilating

Anul ăsta a început bine. Liniștit. Nu vroiam altceva. Toate războaiele minții mele s-au încheiat în noaptea de Revelion. Așa am vrut eu și așa s-a supus Neuronul Fulios.

Ca o persoană responsabilă ce sunt, mi-am confruntat trupul, sufletul și duhul cu ceva planuri  încercând să îmi fac o oarecare listă de scopuri de atins în acest an. Ca să evit orice război am rămas la minimum de cerințe și am ajuns la o oarecare înțelegere. De la etajul LUNĂ, se vede ceva de genul

  1. Îl facem pe Dracu sa-i pară rău că ne-a cunoscut.
  2. nu ne căsătorim.
  3. debordăm de inteligență creatoare și eclipsăm starea de nevroză  din jur.

Ha!? Cum ți se pare?! Eu sunt mulțumită de scopul acestui an😀

Și ca să începem cu dreptul, mă revolt împotriva tuturor masculilor feroce care așteaptă să le pice femeia fatală din cer ca să se însoare și să trăiască pe picior mare în timp ce ea e curvă în pat, cea mai tare bucătăreasă/menajeră/mamă, aduce bani în casă pentru că lucrează cea mai bănoasă meserie, e o tipă focoasă cu creier de savant și e moartă după soțul ei pe care îl adoră.

Imposibil nu e . Greu nici atât.

Greu și chiar imposibil mi-ar fi să respect un bărbat care cere toate astea și atât. Un bărbat care vrea să renunți la tot pentru a fi și a-l face pe el fericit, dar pe el sa nu-l bați la cap cu gândurile/problemele/căutările/dorințele/ideile tale.

Nu te încurajează când vede că vrei să înflorești, nu te susține când cei dragi te-au abandonat, te lasă să zaci în depresie pentru că nu e treaba lui ce ai tu, nu te ascultă când vrei să rezolvi bubele relației, îți spune mereu că femeile sunt complicate și el nu-și bate capul cu problemele acestei lumi de care vorbești tu, pentru că oricum toate așa trebuie să se întâmple  și el nu vrea decât să trăiască fericit lângă nevasta lui, sa facă sex când vrea  și cum vrea el, să mănânce bine, să aibă copii, dar să nu-i dea bătăi de cap și apoi să moară și să fie cunoscut ca cel mai extraordinar bărbat.

Pentru un astfel de bărbat nu aș vrea să fiu decât o străină.

……………………………………………………………………………………………………………………….

Dar destul cu pozitivismul! Să trecem la treabă! 2013 se anunță incendiar!

Pentru audiții inteligente

Le pies du rezistans!

P.S: 1. nu sunt feministă deși câteodată ar trebui.

2. când sunt la nervi și te înjur cu FUCK YOU!(ceea ce e destul de rar), te rog, consideră-te privilegiat/ă pentru că o spun doar celor pe care îi iubesc😉

Leave a Reply

