opțional

11

10 decembrie 2012. această zi intră oficial în istorie pentru că îmi lipsesc zile oficiale de sărbătorit. ca să reușesc, ca să rămân, ca să merg mai departe, ca să nu și ca să da m-am hotărât să îmi instruiesc mintea și mai mult inima, să vorbească brutal de sincer. am ajuns la un nivel de saturație pe păreri și opinii despre ce și cum și când sunt eu, despre cine și unde din viața mea, despre a fi sau a nu fi și toate pe studiul de caz EU. Am obosit să lupt pentru a schimba părerea celorlalți despre mine, părere formată oricum din părerea altora și auzitele câtorva și aparențele undorva. Sunt bolnavă. și obosită. paranoică. cred că schițofrenia ar fi un antidot bun la ce nu mă macină acum.

o sinceritate brutală va atrage după sine o brutalitate sinceră și cred că de asta am nevoie. când ești total amorțit îți tai degetul ca să vezi dacă mai trăiești. și dacă ești mort, dar totuși ai senzația că trăiești, poate ar fi timpul să bântui. pe cineva.

Eu sunt cupru. rosiatica. maleabilă. ductilă. rezistentă. bună conducătoare. multifuncțională. dar la temperaturi foarte mari mă topesc. dacă treci de aceste temperaturi mari…mă transform in abur.

Leave a Reply

