kamikaze

Eu sunt betonul de pe trotuar. Și vreau să fiu pavat. Și vreau  să fiu pavajul și să fiu bătută cu ciocănelul până intru într-un spațiu care e prea strâmt și mă potrivesc. Și vreau să fiu acoperită cu nisip până respir numai prin praf.

Eu sunt arborele de 29 de ani de la marginea șoselei. Și vreau să fiu curățată de cei de la Spații Verzi, primăvara. Și apoi toamna, tăiată din nou. Și apoi vara smulsă din rădăcini pentru că nu am avut frunze cu ce să-mi fac fotosinteza și să curăț aerul care m-a uscat.

Eu sunt muntele. Și vreau să fiu scobită de aur și argint, zdrobită și spălată cu cianură. Și vreau să zac într-un lac lângă pădurea uscată de mine și nimic să nu respire când eu tac.

Eu sunt acel BUNĂ! care te încălzește și te energizează cu speranță. Și vreau să fiu ultima privire ce o dai unui suflet pustiit de tine. Și vreau să fiu ADIO! când nu mai găsești puterea să continui.

Leave a Reply

