Jo’

 

Să nu te naști!

Să nu te legi de mine

ca să crești spre lume.

Să nu te naști!

Să nu-ți faci cuib în dragoste

ca să te fure ura.

Să nu te naști!

Nu vreau bucuria venirii

și amărăciunea plecării tale.

Nu vreau să te strâng în brațe,

să plâng de minunea ce ești

și să urlu că nu mai exiști.

Nu vreau să te hrănesc

și tu să uiți că te cunosc.

Nu vreau să te ocrotesc

și tu să-mi strigi că nu te înțeleg.

Să nu te naști!

Nu am ce să-ți ofer

decât un loc printre dureri.

Nu am ce să te-nvăț

decât al dezamăgirii gust.

Nu am ce să-ți arăt

decât apusul bucuriei peste muntele nedreptății.

Să nu te naști!

Au mai fost și alții ca tine înainte

și s-au dus așa cum au venit: goi.

Să nu te naști!

Nu e nimic nou sub acest soare

și tu excepția n-ai să fii.

Să nu te naști!

Eu nu te vreau

în suferință să guști viața.

Să nu te naști!

E mai bine pentru tine

să nu te naști.

Sau mai bine

Mor eu.

Leave a Reply

