recomand

aki k.

from the movie Le Havre

Am vizionat câteva filme bune și mă gândeam să vi le recomand:

Detachment(2011), Le Havre(2011), Dogville(2003), Drifting Clouds(1996).

Da, știu, eu îmi dau update cam greu, dar tot greu e să găsești și filme care să muște/care să-mi tulbure mintea/care să-mi dea un șut în fund pentru a face un pas înainte(scuzați vulgaritatea).

Pe la 4 se dă ceasul înapoi cu o oră, dar eu propun să-l dăm cu 5 și apoi să oprim timpul, că oricum ne fură pe față! Și dacă toată lumea s-ar juca așa, dând ceasul                     ba-napoi, ba-nainte, fiecare cum îi pare, atunci, mai în glumă mai în serios, nu vom mai ști care oră e corectă și vom fi stăpâni din nou! Acum, lăsând gluma deoparte, eu chiar am vorbit serios!

Leave a Reply

