m-am hotarat!

http://www.rocknrollbride.com

 

Ma marit!
Stiu ca pentru multi nu e ceva nou, dar gandul asta inca ma sperie! Si ce ma sperie si mai mult e “avenTura” mea de a’mi gasi o rochie de mireasa. Nu mi-am imaginat niciodata ca am sa ajung intr-un astfel de moment si deci…ideile mele legate de rochiile de mireasa,sunt stranse, incorsetate, sufocante, prea uMflate, prea inzorzonate sau chiar absente.
Ma gandeam zilele astea ca ar fi foarte interesant sa imi fac nunta in spatele blocului, in parcare!😀 EXACT! Si in mintea mea arata divin, atmosfera e fascinanta, iar invitatii sunt multi! :p
Cand eram eu mai tinerica,adica in adolescenta, cineva mi-a spus ca am sa imi pierd si prietenii inexistenti, daca mai continui sa ma transform la fiecare privire, atitudine, cuvintel sau eveniment inchipuit. Colericitatea mea asumata si mofturoasa, care alegea sa fie 1 minut in extaz si 1 minut in agonie, fiecare venind in aceasta ordine, la fiecare minut, nu ma cataloga decat ca fiind un caracter dificil, mofturos, gelos, nestabil, not-to-have-around-to-much. Dupa ce am auzit ca sunt…naspa (cuvant des folosit in perioada de care va povestesc) si de frica sa nu raman singura (sau de frica ca nu o sa mai vrea lumea sa imi asculte nemultumirile), m-am decis sa fiu altfel. Si asa a fost.

Astazi caracterul meu nu este dificil, ci misterios! Nu mofturos, ci cu o personalitate puternica, hotarata! Nu geloasa, ci grijulie si plina de compasiune, imi pasa! Nu sunt instabila, ci creativa! Si cand lumea nu ma vrea, nu ma vrea pentru ca se simte eclipsata de prezenta mea unica!

Cred ca vroiam sa spun: cel de maine suntem din decizia de azi. Daca are sens ce-am scris si cum am scris, atunci, sa fie!

Cauta! Intreaba! Gandeste! Pune in balanta, iesi din comoditatea banalului si apoi decide-te!

Leave a Reply

