ploua.

Acum pare a fi toamna. Mi-ai facut pofta cu jazz si cafea. Zzaj!! Trebuie sa imi refuz pofta pentru a-nu-stiu-cata-oara! Aceste ore, care nu sunt ale mele, imi ofera un ragaz. Aragaz. Gaz. Zag. Zig zag.
Aseara dupa 22:00 am iesit la o plimbare, la un ciuc lemon, la 2 cuvinte in plus si m-am simtit ca in scena unui film, cand el sau ea, intr-o noapte friguroasa, intra intr-un bar,comanda ceva sec si se intalneste cu cea mai ciudata persoana din lume, persoana ce are sa-i schimbe istoria. Singura diferenta la filmul meu, e ca m-am intalnit cu mai multe astfel de persoane.
De vazut animatiile flash: benditomachine.com/en

Cauta! Intreaba! Gandeste! Pune in balanta, iesi din comoditatea banalului si apoi decide-te!

Leave a Reply

