. sunt .

Paranoia.
Cica persoanele care au insomnie de foarte mult timp sunt predispuse la paranoia. Nu am insomnie, dar mi s-a declarat ca sunt paranoia. E un nume generic sub care se odihnesc multe boli psihice, stiu. Se imparte in mai multe “denominatiuni”,dar deocamdata e mai “sanantos” sa ne rezumam la superficial. Oricum, daca sapi prea adanc n-o sa iti placa ce gasesti si ai sa te gandesti ca humusul nu dadea batai de cap. Era mai moale, mai confortabil. Dar sa revenim.

Paranoia.
Relatiile interumane provoaca stari paranoice. Chiar boli,nu numai stari. Daca te duci la spitalul de nebuni, marea majoritate a internatilor considerati nebuni, sunt acolo din cauza altor oameni.
Si asta e un gand foarte optimist ca o concluzie idioata la gandul de ieri noapte, cand ma revoltam impotriva firii noastre neiubarete!

Paranoia.
Dar am observat si susceptibilitate. Nu,nu. Inca nu am ajuns la halucinatii! …doar ceva idei fixe si impresia ca toata lumea are ceva cu mine…sau nu are nimic. Nu-mi dau seama care e mai grav!?

Dar nu te alarma, nu e mortal. Am aflat ca e vindecabil…cu un pic de iubire.

Leave a Reply

