Primăvara mea

This slideshow requires JavaScript.

Probleme nerezolvate
Datorii neachitate
Lucruri nerealizate
Cuvinte gazate
Vise neîmplinite
Compromisuri tacite
Focuri nestinse
Mânii aprinse
Suferinţe nealinate
Amintiri destrămate
Minciuni gogonate
Adevăruri frustrante
Goluri neumplute
Nevoi nesatisfacute
Fapte degradate
Minţi neglijate
Dorinţe deşarte
Idei eronate
Feţe crispate
Promisiuni uitate
Răni deschise
Scopuri neatinse
Gânduri ascunse
Păcate strânse
Conştiinţe încărcate cu mii şi mii de păcate
Nesăturate
De pofte desfrânate
Eşti o lumină care mă separă, care mă ridică tocmai sus p-o scară
E primăvară
E primăvară

Eşti primăvara mea
Şi soarele vieţii
Tu eşti fericirea mea
Roua dimineţii

Dimineţi cu soare
Care mai de care mai strălucitoare
Flori de iasomie
Flori de iasomie
Oare visez sau chiar asta mi se-ntamplă mie?
Nu ştiu
Dar parcă m’am întors într-un loc din copilăria mea
Fericirea mea
Încep să văd cum totul prinde viaţă şi-mi dă o speranţă
Încep să văd cum se schimbă a mea viaţă
Sau oare am avut o viaţă?
Care viaţă?
O viaţă moartă, o viaţă-ntristată
Sau poate firea noastră
Şi lacrimi încep să curgă pe pământ
Mă simt liber
Simt că zbor p-o adiere de vânt
Nu mai cred în probleme
Nu mai cred în datorii
Nu mai cred în compromisuri, în focuri, mânii
Nu, nu atâta timp cât soarele pe cer va răsări
Nu atata timp cât primăvară afară va fi
Atâta timp cât în Isus voi trăi
Atâta timp cât primăvară afară va fi
E primăvară
E primăvară

Eşti primăvara mea
Şi soarele vieţii
Tu eşti fericirea mea
Roua dimineţii

Simţi ceva?
Simţi cumva?
Simţi cum se rupe în două inima ta?
Simţi cum se scurge pe obraz lacrima?
Simţi cum te rupi de tot de lumea ta?
Simţi cum te schimbi, Simţi cum te laşi, Simţi cum renaşti?
Vezi cum cazi ţinându-te de pereţi falşi
Simţi intunericu’ nopţii în care până acum ai trăit?

Simţi schimbarea care azi te face fericit?
Simţi cum povara se lasă de pe umerii tăi?
Şi mii de oameni te strigă să vii inapoi la ei, dar nu mai vrei
Ceea ce-ţi ofereau ei nu te-a mai tentat
Defapt tu nu mai trăieşti în păcat
Eşti mai liber decât crezi câ eşti
Lanţurile ruginite le-ai lăsat în urmă şi-acum le zăreşti
Acum zâmbeşti, doreşti ca să trăieşti
Doar pentru Cel care te-a făcut să te trezeşti
E linişte, e pace, este primăvară
Zâmbetul a-nceput din nou să răsară
Un nou început, o nouă şansă, o noua viaţă
Cele vechi s-au dus, acum nu mai e ceaţă
Drumul e pavat numai cu ghiocei
Gata sa-mprastie din mireasma lor
S-a-ntamplat ceea ce trebuia să-ntample demult
Ascult izvoarele sfinte în inima mea murmurând
E primăvară
E primăvară

Eşti primăvara mea
Şi soarele vieţii
Tu eşti fericirea mea
Roua dimineţii

by Pocă

(http://www.pocaitii.ro)

Leave a Reply

