Roşu

 

Era o noapte ca oricare alta.

O noapte simplă Şi friguroasă.

Una dintr’aia

Când nu’ţi găseşti locul

Nicăieri.

Eram vecină cu singurătatea.

Şi ne vorbeam în şoapte.

În cuvinte neinventate

Şi tăcerea ne

Cânta.

Încerca simfonii.

Căuta poezii.

Dar tot ce auzeam

Nu rima cu începutul

Luminii.

I’am propus un rock.

Dar ea vroia vals.

Eu nu visam romanţe.

Ea vroia să facem

Dragoste.

Brunul caligrafic

De pe fruntea’i plată

Mă invita să dorm.

Că după, nu mai

Simt.

Dar cine ar vrea viermi

La cina cea de taină

Şi parfum oţetit

Ca băutură,

La desert?

Am refuzat’o categoric.

S’a apucat de urlat grotesc.

I’am repovestit de sănge şi carne,

De mine fără eu

Şi doar cu El.

by Lizz Jattekritor

Leave a Reply

