o toamna zi de ca alta una nici

🙂 Si pe mine ma enerveaza persoanele care se cred mai destepte ca noi toti, muritorii!

Trebuie sa marturisesc ca ma enervez!  Si in ultima verde…pardon, mreme….pardon, vreme,  o fac destul de des!

Motivul? Sfarsitul anului.  In rest, eu sunt un diamant!😛

Nu foarte demult, am fost la o plimbare prin Gradina Botanica. Nu am avut marea camera foto cu mine, asa ca am folosit un mobil cu o baterie aproape moarta. In consecinta, am facut cateva fotografii, in graba, in entuziasm, in febra momentului, in clipa simtirii.

Cineva imi spunea, ca atunci cand incerci sa fotografiezi momentul, pierzi momentul insusi. Am meditat la vorbele astea si tind sa dau dreptate. In clipa cand incerci sa imortalizezi ceea ce vezi, pierzi intamplarea. O pierzi in sensul ca nu o mai traiesti tu, ci aparatul tau, aparat care nu iti poate transmite sentimente ci doar imagini, iar apoi, tu incerci, prin vizualizarea sau revizualizarea lor, sa iti aduci aminte  ce s-a inamplat.  Clipa, in esenta ei, e traita cand esti in ea 100%. Atunci, in maximul trairii, o poti fructifica. Daca esti doar 90%, nu se poate numi maxim, nu? Hmm… E ciudat oricum…. Vrem mereu sa ne aducem aminte de ce am trait la un moment dat, mai ales daca e ceva extraordinar!  Dar daca in momentul in care fotografiezi momentul, clipa e traita doar partial, atunci, ne vom aduce aminte de ceva trait la un nivel mediu si nu maxim, nu? Si atunci? rostul?

Nimic….doar ganduri…

Lory?! Mersi de plimbare!  :-*

Leave a Reply

