Din arhiva vietii

Mi-am dat seama ca sunt foarte lenesa…sau mai degraba, ca sa nu fiu asa dura cu mine pe propriul meu blog, am timpul meu propriu! Nu degeaba mi-am inventat propria masina a timpului! Cumva, cred, ca sa nu imi mai gasesc scuze pentru intarzierile mele, atat la propriu cat si la figurat, ca sa ma dau eu interesanta si ca sa traiesc mai bine cu mine… In tot timpul asta dintre un eveniment si altul, intre un post si altul, intre un gand demn de impartasit si altul, exista un spatiu care e mereu plin cu altceva si eu nu reusesc sa tin pasul cu propria mea lume. Zilele trecute ma consideram o proasta; astazi, o inadaptata si incapabila; maine cred ca pot sa-mi gasesc motive sa nu mai exist.  Nu ma plang! Doar imi exprim realitatea mintii mele. Functioneaza haotic, stiu si asa cum am aflat azi, impulsiv. Impulsiv e bun, oarecum…Ma duce cu gandul la postul de acu cateva zile cu poezia lui Blaga, care isi exprima si el realitatea suletului sau nestavilit!

Ziceam ca nu ma plang, ci ca doar imi exprim realitatea mintii si asta chiar fac. Exista in mintea mea, ca de altfel  in mintea multora, o lupta necontenita….Sau sunt lupte dintr-un razboi menit sa-l castigam sau nu, la un final al trupului nostru. Da si aceste lupte le dam in fiecare zi. Ne luptam cu ganduri, cu idei, cu idei, cu ganduri. Unele sunt bune altele geniale, dar multe sunt foarte idioate, frustrante, usturatoare, bolnave, schitzofrenice, sinucigase. Si in fiecare zi stam….si suntem pusi in fata alegerilor de a crede sau nu, de a actiona pe baza unui gand sau nu, de a alunga un gand sau doua sau trei sau nu…etc etc etc etc.  Sunt zile cand castigam. Cateodata sunt doar momente cand castigam. La un sfarsit de zi tragem linia si spunem: “Parca a fost bine azi!”. Dar ce e important, e finalul, sfarsitul zorilor si rasaritul apusului acestei lumi. Atunci e important!  Cum termini!?

Eh….eu doaR vroiAm sa va arat niste fotografii de la ziua ei. In loc de La multi ani iti urez multe batalii castigate si razboiul terminat cu lauri!

 

Leave a Reply

