serios?! cât de târziu poate fi?

știu că e 3 dimineața. nu e chiar așa târziu și nici chiar așa devreme.

problema mea e alta. dacă o pot numi o problemă! îmi repet mereu că oamenii din lumea a3a au probleme, nu eu.  eu stau bine… dar după dexonline.ro, am tot dreptul sa mă consider problemizatoare. chestiune închisă.

acum, numarul 2 pe listă… chiar sunt atât de în urmă? chiar sunt așa de depășită? chiar sunt lăsată in urmă? chiar merg așa de încet? chiar mă câcâi? unde am greșit și unde m-am împiedicat? sunt total confuză și se pare că nu reușesc să mă lămuresc.  de ce lumea merge cu așa mare viteză? de ce mă amețește fiecare cuvânt citit pe net și fiecare imagine privită? de ce oamenii sunt așa lacomi după tot și nu se satură de ceea ce nu pot înghiți, digera, folosi, arunca?

e așa mare pământul ăsta! sunt așa mulți oameni pe el! e așa multă informație! e așa mult haos! e așa multă durere!

nu vreau să știu tot! nu vreau să știe toți!

tot, în cazul ăsta, nu înseamnă una, iar eu mai mult de una, nu sunt!

nu sunt.

nu sunt dumnezeu să știu tot.

nu vreau să fiu dumnezeu și să știu tot.

sunt mică si finită, slabă si fără forță, iar responsabilitatea asta îmi este de ajuns.

cu toată recunoștința,

Eu.Sunt.Liber.

Leave a Reply

