cu sosete prin casa

Dacă cunosc Îndoiala? Ha! Glumești, nu? E sora mea geamană! Ne cunoaștem cel mai bine! Nu pot merge nicăieri fără ea. Când mă trezesc, e atât de matinală, încât mă privește cu vreo câteva ore înainte ca eu să deschid ochii! Când mănânc, mă ghiontește insistent. Când fac duș, mă așteaptă după perdea. Când mă întâlnesc cu altcineva, e atât de nepoliticoasă, încât stă și ascultă și comentează la orice subiect. De foarte multe ori ne certăm. Cred că mă ajung toate apucăturile ei. Nu-mi permite nici o secundă de intimitate! Chiar și când socializez cu Divinul, nici măcar atunci nu mă lasă! Se pare că atunci urlă cel mai tare, intenționat, ca să nu aud nimic din ce ar putea El să-mi spună și să m-ajute să îi fac ei față. Nu prea am găsit nimic deocamdată; nimic împotriva ei. Mă gândeam la o pastilă de indiferență sau o activitate care s-o amuțească sau s-o obosească… Dar….nimic.

Singura mea mângâiere e sora mea mai mică, Credința. crește văzând cu ochii! E cu câțiva ani mai mică, dar crește! Crește frumoasă și sănătoasă, chiar dacă sor-mea asta geamănă o tachinează și o lovește mereu! Se pare că Îndoiala e enervată la culme de cea mică. Cu cât crește mai mare Credința, cu atât Îndoiala devine mai slabă, mai urâtă și mai violentă. Nu înțeleg de ce?!

Dar eu o iubesc pe asta mică! Abia aștept să se mai înalțe! Aș vrea s-o ajut să treacă peste invidia Îndoielii, dar nu e lucru ușor!

Mă întreb cum de am putut să mă nasc cu o soră geamănă atât de monstruoasă!?!

Brrrr!!!…… …..

Leave a Reply

