“a provoca”

Dintre toate sensurile verbului, eu il aleg pe cel  mai putin negativ.

Deci, azi te invit, asa cum ai facut-o tu intotdeauna, frumos, sa-mi spui deschis si clar, simplu si la obiect, in cuvinte putine, dar pline si grele, cum as putea incheia ziua si cum as putea s-o incep pe urmatoarea. Stiu ca nu cer mult si cred ca ar trebui sa vreau mai mult, dar am mult si imi dai, pentru ca dau semne de astefel de dorinte, dar recunosc ca nu le pot procesa cu viteza cu care vin. Poate de-aia imi placea asa mult de Jack…; procesa cu viteza cu care diger eu, orice.

Da, sunt zile cand vreau sa cada toate ca o avalansa, dar multe si prea multe sunt datile cand le vreau cu lingurita. Sunt inca bebelus, sau doar delicatetele asa se mananca?  Stiu doar ca mi-e sete. Mi-e foarte sete.

Uite un citat. Un citat care musca mai adanc decat orice alta predica. Un citat cu scopul vietii mele.

Numai atunci când practic trăirea cu Dumnezeu realizez că sunt îndeajuns de adăpostit, în siguranţă, încât să nu fiu absorbit de mine însumi, îndeajuns de liber încât să nu exploatez această libertate. Am darul si chemarea de a exprima suferinţele inimii lui Dumnezeu pentru cei săraci şi nevoiaşi, oprimaţi şi suferinzi. Făcând asta, vei descoperi deseori că Dumnezeu e atât de profund prezent cu aceşti oameni încât binecuvântarea pe care o primeşti e mai mare decât sacrificiul pe care îl oferi. Deşi nu e elementul esenţial, e o parte din binecuvântarea neaşteptată a lui Dumnezeu.

Leave a Reply

