coNtinuări alBastre

spre maRea meA uimire, azi ESTE LUNi. nu ma aştePtam să mai prinD şi ziuA de Azi. ieRi a fost înalţător. LuNi e ziUa de duPă. mereu e mai ciudat după.  nu ştii de unde să începi sau cum să ConTinui ca să nu zgârii magia trăită cu câteva ore mai devreme…

Cu gândul ăsta şi în aşteptarea activă a unei zile de luni care să nu fie prea….melancolică, la asta lucrând şi vremea, am citit psalmul 103, oprindu’mă mai mult asupra primelor 4 versete. Şi mi’am propus să continui cu o stare, cu un gând, cu o atitudine de mulţumire, cu o inima plină de recunoştinţă la adresa Divinului. Pentru ce? Citeşte primele 4 versete din psalmul 100! Şi dacă nu e ‘deajuns uită’te in jur. Dacă ai avea urechi de auzit, ochi de privit, inimă de primit, sigur ai găsi şi motive de mulţumire!

Şi cred că mă simt provocată să acţionez pe baza credinţei cu care ma urlu în lung şi’n lat. numa’ că tre’ să găsesc un plan de acţiune…că idei sunt, iar ideile au moacă de intenţii, iar intenţiile pavează drumul iadului… Cât optimism, nu?

 

Leave a Reply

