fără diacITRice

sunt scurte si rare momentele cand simt ca am putere divina sa schimb lumea din jurul meu prin exemplu, prin entuziasm, prin lansari de provocari, prin incurajari, prin fiinta mea inundata de un duh mai mare decat universul asta puchitel…

fara diacritice pentru ca asa e mancarea fara sare si asa simt ca e patratelul in care imi consum existenta atunci cand raman plafonata in cotidian sau paralizata in vegetarism.

de ceva vreme am intrat intr-un fel de abstinenta de la carne si cat se poate de la paine si ciocolata. mananc multe legume si trupul meu nu e slabit. ciudat. nu ma simt ca o leguma. as prefera ca aceasta stare a trupului sa fie si o stare eterna a spiritului  si sa ajut la o fortificare a unei imparatii care nu se va clatina indiferent de calamitate.

azi e prezent si simt ca tot ce as face ar scrie un viitor mai apropiat de asteptarile mele idealiste.

nu vorbesc de sentimen bazat pe sentiment ci o simtire bazata pe etern.

Leave a Reply

