La Început

http://www.youtube.com/watch?v=jjDEWuYGmwc

Mă gândeam că ar fi drăguţ să ne întoarcem la origini.

Tu să fi Adam.

Eu să fiu Eva şi-apoi să inversăm.

Să fim liberi în exprimare şi să nu avem trecut.

Tu să te ridici deasupra culturii în care ai crescut, eu deasupra societăţii în care mă pierd, noi, fiind una, să avem doar prezentul.

Mâine să nu fie grija noastră, ci a Dumnezeirii şi lumea şi Pământul sa ne fie Eden.

În fiecare zi să fim goi şi să nu ne fie ruşine.

Tu să ştii de mine tot, eu să cunosc tot din tine şi jumătate eu, jumătate tu, una, lipiţi să fim în INFINIT.

Şi dacă eu păşesc înainte şi tu meditezi, sau tu alergi şi eu dorm, să nu fie motiv de apocalipsă, ci doar ploaie inviorătoare, iertătoare, vindecătoare.

Eu să ascult, tu să străluceşti.

Tu să înţelegi, eu să desenez.

Amândoi să ne aprindem, să ardem, să explodăm şi împreună să fim consumaţi pentru Creator.

Să fiu os din oasele tale şi să fi carne din carnea mea. Suflaţi şi înviaţi cu DUH de VIAŢĂ, să fim…La Început cu Dumnezeu.

La Început cu Dumnezeu  când tu eşti alb şi eu eram neagră.

La Început cu Dumnezeu când tu erai negru şi eu sunt albă.

La Început  cu Dumnezeu ca să fim o singură culoare si impreună să pictăm curcubeul şi să arătăm PACE intre popoare, culturi, etnii, rase, sexe, vârste.

Mă gândeam că ar fi drăguţ să ne întoarcem la origini.

Tu să fi Adam.

Eu să fiu Eva şi-apoi să inversăm.

Să trăim egali, aşa cum am fost creaţi.

Tu , eu IŞA.

Tu dupa chipul lui Dumnezeu, eu după acelaşi chip.

Eu creată din DRAGOSTE, tu creat tot din EA.

Amândoi să trăim în EL.

Amândoi să trăim în DRAGOSTE.

Mă gândeam că ar fi drăguţ să ne întoarcem la origini.

Tu să fi Adam.

Eu să fiu Eva şi-apoi să inversăm.

 

Leave a Reply

