OARE?

Oare am înţeles bine ce înseamnă devotament într-o prietenie?

Oare am trecut anumite limite de pricepere?

Oare atât pot duce?

Oare chiar ai cerut abnegaţie din partea mea?

Oare chiar nu am putut vedea diferenţa dintre noi-ei, noi-voi, eu-voi, tu-eu, tu-noi, eu-eu?

Oare unde a început?

Oare se poate schimba?

Oare e bolnav?

Oare voi mai auzi? Voi mai vedea? Voi mai gusta? Voi mai atinge?

Oare mierea, untul şi pâinea vor mai fi?

Oare încotro mă porţi?

Oare încotro mă duc?

Leave a Reply

