Galateni 5:22,23

Din când in când mai citesc Biblia. Sunt multe pasaje, capitole, versete care’mi plac şi care mă incurajează sau mă mustră sau care mă indreaptă cu gândul spre Dumnezeu. Printre aceste favorite se găsesc şi versetele 22 şi 23 din Scrisoarea către Galateni, capitolul 5 (se află in Noul Testament, pe la pagina 1506), în care stă scris:

“Dar roada Duhului este dragostea, bucuria, pacea, răbdarea, bunătatea, generozitatea, credinţa, blândeţea, înfrânarea.”

Mai înaintea acestor  2 versete, stau scrise altele câteva în care apostolul Pavel vorbeşte despre firea pământească, firea noastră plină de păcat  si Duhul lui Dumnezeu care se opune acestei firi urăte, fire ce se cunoaşte şi recunoaşte după fapte: desfrâul, necurăţia, depravarea, idolatria, vrăjitoria, duşmăniile, cearta, invidia, mâniile, ambiţiile egoiste, neînţelegerile, partidele, geloziile, beţiile, imbuibările şi alte lucruri ca acestea. Versetul 21 mai continuă spunând că “toţi cei ce fac astfel de lucruri nu vor moşteni Împărăţia lui Dumnezeu”, această Împărăţie reprezentând domnia lui Dumnezeu, care este atât o realitate prezentă cât şi o nădejde în viitor.

Şi pentru ca să-mi aduc aminte de ceea ce mă aşteaptă dacă nu caut mai mult o prezenţă Divină, am hotarât să “port” roadele Duhului Sfânt.

Am luat un tricou şi cu aţă mov şi roz, am scris roadele pe el. Rezultatul e în imaginea de mai sus. Dar am preferat să scriu în franceză pentru că suna foarte interesant şi nu am avut de adăugat diacritice.😛

One thought on “Galateni 5:22,23

Leave a Reply

